Lukijat

tiistai 23. lokakuuta 2012

onnettaren ottolapsi :))

uskomatonta. täällä blogimaailmassa minä tunnun olevan dear mrs fortunan erityissuojeluksessa :) andiyn litensmå -blogista voitin ensin toisen palkinnon, viinilasimerkit kuuteen lasiin.
 
ja sitten huomasin että blogiarvonnan eka palkinnon voittaja ei ollut ilmoittautunut ja silmukkamerkit sai se rekisteröitynyt lukija, joka ekana hihkaisi - ja sehän olin siis minä :))



ja sokerina pohjalla olin voittanut myös othelin blogista ihanan rannekoru-korvissetin :)) tämä koru kuuluu vaihtorinki viidelle -haasteeseen. itse olen nyt mukana vaihtorinki neljälle - samanlaisessa haasteessa, neljän osanottajan kesken. helmiä ja tarvikkeita on lähetelty pitkin poikin suomea ja eurooppaa ;) - viimeisiä vielä odotellaan vesi kielellä :) korukuvien julkaisupäivät ovat 11.11., 18.11. ja 25,11, oijoijoi kun ei malttais millään oottaa sitä viimeistä lähetystä ;)

kuvat olen lainannut alkuperäisinä tekijöiden blogeista - ilman lupaa, auts... tässä tapauksessa kuitenkin arvelin tuon käyvän päinsä... oli niin kiire saada kerrottua kaikille hyvästä tuuristani, etten malttanut odotella kun perille minulle on tullut vasta nuo viinilasimerkit ;)



.





5 kommenttia:

Kirsti kirjoitti...

Ihant karkit nuo sydänkorvikset:)

Jaana kirjoitti...

Onnittelut voitoista! Aikamoinen mäihä sulla :)

koruilija kirjoitti...

no jopas - onnea monista voitoista :)

Akvis kirjoitti...

Nyt ottolapseudesta kaikki irti ja raaputusarpakaupoille! :-D

Saga kirjoitti...

Voi miten onkin ollut onnetar matkassasi.